Thursday 27 October 2011

Start Of Something New..

 

 Ini post yang pertama sejak blog nie buat..huhu..

Nie nak kongsi lagu yang aku suka dengar..tp sori la jiwang ckit..hehe..

Kangen Band - Tentang Aku, Kamu Dan Dia

Selayaknya engkau tahu
Betapa ku mencintaimu
Kau tenangkanku dari mimpi burukku

Selayaknya kau mengerti
Betapa engkau ku kagumi
Kau telah tinggal di dalam palung hati

Betapa hancur hatiku
Melihat engkau bersamanya
Namun ku mencoba tuk tegar menghadapinya

Jangan kau menangis lagi
Tak sanggup aku melihatnya
Sekarang kau pilih diriku atau dirinya

[reff:]
Kau tuliskan cerita tentang engkau dan dia
Yg membuat hatiku semakin terluka
Sudah usai sudah cerita engkau dan aku
Ku anggap sebagai bingkisan kalbu

Ku tulis cerita tentang aku dan dia
Kehingga membuatmu terluka
Sudah usai sudah, jangan menangis lagi
Kurasa sampailah di sini




 lagu nie xde kena mengena pom dgn kisah hidup ke ape..so layan je la ye..




No comments:

Post a Comment